Aandelen van autofabrikanten in de lift.
Aandelen van autofabrikanten in de lift.
Autobouwer last van importheffingen.
Importheffingen op auto's en industriële goederen naar nul.
Alle fabrikanten erkenden kartelafspraken.
Onzekerheid troef in aanloop naar 2 april.
In ruil voor lagere importheffingen.
Aandelen van autofabrikanten wel onderuit.
Europese Commissie wil blijven onderhandelen.
Ook medicijnen zullen worden belast.
Volgens Bloomberg mogelijk al vandaag aangekondigd.
Aandeel dinsdag flink in de lift.
Bijna de helft minder Tesla's verkocht in februari.
Voor 360 miljoen euro.
Om toekomstige concurrentiepositie te verbeteren.
Middelen vrijgemaakt voor batterijen.
Niet één maar drie jaar.
Analist Tom Simonts van KBC Securities reageert op Amerikaanse importheffingen en start handelsoorlog.
Analist Corne van Zeijl van Cardano ziet een opstuwend effect voor de Amerikaanse inflatie.
In 2024 slechts minimale stijging.
Inflatiecijfer eurozone levert geen verrassingen op.
En blijft achter bij ambities volgens Jefferies.
Overeenkomst met vakbond IG Metall.
Beursjaar 2025 wordt er volgens Frank Vranken van Edmond de Rothschild een van 2 gezichten.
Registraties in november met bijna 2 procent omlaag.
Andre van Eerden van Aberfeld verwacht dat Europese autofabrikanten weer een slecht jaar zullen beleven.
Industrie eurozone krimpt nog harder.
Nu cijferseizoen ten einde loopt.
Deutsche Bank ziet herstel bij small- en midcaps.
Vakbonden in Duitsland verontwaardigd.
Registraties in september met ruim 6 procent omlaag.
EU en China blijven werken aan alternatief.
Vanwege uitdagende marktomstandigheden.
Vanwege uitdagende marktomstandigheden.
Zware gesprekken met vakbonden in het vooruitzicht.
Voor het eerst in de historie.
Mogelijke sluiting Audi-fabriek in Vorst zal op de resultaten wegen.
Aandeel Rivian stijgt 35 procent voorbeurs.
Registraties in mei met 3 procent omlaag.
ING vreest dat CO2-doelen uit zicht raken.
Registraties in februari met 10 procent in de lift.
Flink minder dan in 2023.
Na dalende verkooptrend in Europa.
In oktober bijna 11 procent meer.
Kan hedgeverliezen niet compenseren.
Voor middellange termijn.
Winst moet 10 miljard euro omhoog.
Duitse autobouwer zet bijna 200 miljard euro apart voor investeringen.
Aandeel in de lift na sterke jaarcijfers.
In januari bijna 12 procent minder.
Van 19,06 euro per aandeel.