Enorme winstval in eerste kwartaal.
Enorme winstval in eerste kwartaal.
Na uitdagend 2022.
Meer productiecapaciteit zorgt voor inhaalslag.
Volumeherstel in tweede kwartaal.
Omzetgroei valt wel tegen.
Omzet wel iets hoger in 2022.
Eerste kwartaal goed begonnen.
Omzet in de lift.
Verlies wat afgenomen.
Nettowinst flink lager.
Omzet in 2022 fors omhoog.
Omzet in 2022 fors omhoog.
Na zwak kwartaal.
Advertentie-inkomsten en aantal abonnees stegen.
In 2022.
Nog in onderhandeling over contract met Europese Commissie.
Voorlopige jaarcijfers.
Verlies neemt af.
Winst in 2022 licht gedaald.
Leegstand blijft stabiel.
Maar geen hogere winst.
Spreekt van goede jaarstart 2023.
Aandeel daalt voorbeurs.
Aandeel schiet omhoog.
Dividend flink verhoogd.
Verlies liep ook verder op.
Orderboek goed gevuld.
Wel lagere resultaten in derde kwartaal door inflatie.
Dividend van 0,36 euro per aandeel.
In lokale munt wel forse groei in meeste landen.
Op schema voor 29 maart.
Op schema voor 29 maart.
Winst per aandeel wel onder druk.
Dividend wel omhoog.
In eerste kwartaal.
Wil dividend van 0,15 euro uitkeren.
Wil dividend van 0,15 euro uitkeren.
2023 wordt 'crisisjaar'.
Duitse autobouwer zet bijna 200 miljard euro apart voor investeringen.
Verdere omzetgroei in 2023 verwacht.
Gesprekken met SEC afgerond.
Voorziet verdere groei in 2023.
Dividend wel gehandhaafd.
Aandeel nabeurs onderuit.
Omzet stijgt 17 procent.
Outlook 203 laat nog even op zich wachten.
Productiviteit lager door Chinese tegenwind.
Ook winst omhoog.
Na recordjaar met dividendverhoging.
Pensioen en Leven had last van rente en financiële markten.