Geen financiële details gemeld.
Geen financiële details gemeld.
Luchtvaartindustrie zet sterke start 2024 door.
Joint venture stelt 1,35 miljard dollar beschikbaar.
Van 28,00 naar 30,00 euro.
Na inkoop eigen aandelen.
Meest geshorte aandeel op Euronext Amsterdam.
Koersdoel van 56,00 euro.
Waaronder dividendvoorstel.
Onderdeel van 47 clubs van RSG.
Op jaarbasis daling van 5,0 procent.
Bedrijf rekent op herstel later in het jaar.
Medio 2025 zal de faciliteit operationeel zijn.
Naar 40,00 euro.
Vertrouwen in jaaroutlook onveranderd.
Van 55,00 naar 46,00 euro.
Herhaalt outlook.
Van 28,00 naar 31,00 euro.
Betreft 1.614.000 nieuwe inschrijvingsrechten.
Benoeming CFO goedgekeurd.
ING positief over fusie Nederlandse en Belgische tak.
Overeenkomst met BCA is grote stap voorwaarts.
Geen financiële details.
Koersdoel naar 19,80 euro.
Peter Kazius benoemd tot CFO.
Ontvangt 33 miljoen euro.
Outlook gehandhaafd.
Akkoord met dividendvoorstel.
Nu belang van bijna 29 procent.
Van 37,50 naar 35,75 euro.
Koersdoel van 30,80 euro.
Wel weer zwarte cijfers onder de streep.
Goedkeuring voor 0,30 euro dividend.
Meer dan helft aandeelhouders tegen.
Meer dan helft aandeelhouders tegen.
Resterende 48 miljoen euro afgelost.
Na lichte stijging direct resultaat in eerste kwartaal.
Duperat-Vergne herbenoemd tot CFO.
Van 0,60 euro per aandeel.
Van 18 naar 23 euro.
Geen financiële details.
Koersdoel naar 42 euro.
Naar 34 euro.
Geen financiële details.
Jaaroutlook wel herhaald.
Verwacht op kwartaalbasis wel verbetering EBITDA.
Kosten lopen wel op in het eerste kwartaal.
Twintig luchtvaartmaatschappijen onderzocht.
Na snelle probleemoplossing.
Van Kopen naar Houden.
In het eerste kwartaal.